Uwaga!

To jest blog yaoi, czyli opowiadanie opisujące miłość zarówno fizyczną, jak i psychiczną dwóch mężczyzn. W tym wypadku jest to para Naruto-Gaara z mangi "Naruto".
Jest to mój drugi blog i notki będą się ukazywać rzadko (2-4 razy w miesiącu). Życzę miłego czytania.
Bo najtrudniejsza jest miłość do wroga i życie ze świadomością, że kiedyś będziesz musiał zabić ukochaną osobę


piątek, 24 czerwca 2011

I'm sorry

Zawieszam bloga.. Notki nie będą się pojawiać na czas bliżej nie określony. Wakacje się zaczęły.. dla jednych to czas odpoczynku i mogą pisać. Dla mnie niestety to czas największego zapie*dolu w pracy i szczerze powiedziawszy wracając o 6 rano po nocce nie mam siły na nic, a później kolejna nocka itd itd... Wena ucieka gdzie pieprz rośnie, gdy tylko pojawia się świadomość, że muszę iść zarabiać... 
W związku z tym przepraszam. I mam nadzieję, że wybaczycie mi. Chciałabym pisać, ale naprawdę teraz będzie maaaaaaasakra... Mam nadzieję, że w drugiej połowie sierpnia wszystko się jakoś unormuje i notki zaczną być dodawane regularnie i ogólnie będą się pojawiać...
Pozdrawiam wszystkich.
Wesołych wakacji.
Hilisme
Bye

7 komentarzy:

  1. :( szkoda... dopiero wróciłaś... poczeeekaj :< No dobra wtv rozumiem co masz na myśli... Też pracuję w wakacje, tylko że na dzień, ale po takim zapierdolu to mi się już nic nie chce... ;)
    wszak wiedz, iż będę czekać i odwiedzę tę stronę w 2. połowie sierpnia ;) Mam nadzieję, że wtedy coś się już tu pojawi ;] Ale ostrzegam jeśli zamkniesz ten blog, bez kontynuacji i satysfakcjonującego zakończenia to ja Cię znajdę ;) I zmuszę choćby torturami do pisania ;D
    Pozdrawiam i życzę mniej zapierdzielu ;p i WENY ;3
    NO... to tyle ;D Do przeczytania w sierpniu C;
    pozdrawiam, Agg :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabije ;(
    Już zdążyłam się wciągnąć . ;/
    Życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kiedy wrócisz do pisania bo bardzo mi się podoba to w jaki sposób piszesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, opowiadanie strasznie wciąga. Po prostu nie można się oderwać, ale cóż jeśli nie możesz trzeba to zrozumieć i czekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. łee....a zaczytać ,=,
    Kiedy wrócisz? Jak to się stanie to proszę o powiadomienie mnie ! : D
    40451597

    OdpowiedzUsuń
  6. Natrafiłam przypadkiem na to opowiadanie, i mogę szczerze powiedzieć że jest jednym z lepszych jakie czytałam. Świetny i niezastąpiony pomysł o tych demonach i aniołach ;D. Wielka szkoda że zawiesiłaś bloga, ponieważ bardzo mnie wciągneło ;(.

    Jak osoba wyżej, powiadom mnie jeśli zaczniesz kontynuację. Czekam z niecierpliwością.

    ferie105@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne opowiadanie ;). Czekam na następne nocie C: !

    OdpowiedzUsuń